Team Fahrenheit  -  Dressage

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Idag

Av Lindha - 22 oktober 2009 22:34

Idag har jag mött min ängel.. min älskade bästa vän har visat sig..och övervakat så vi överlevde !

Snacka om änglatur!  Jag visste väl att hon skulle visa sig tillslut Glad



TACK alla för hjälpen.. Det är ett under att min häst lever och är förhoppningsvis oskadd!

Han verkar må helt okej, så okej man kan må efter en sån smäll.

Jag mår oxå bra, jag tror bilen slog emot mitt ben, eftersom jag hamnade framför den när faran tog smällen så är det inte så konstigt. Benet är iallafall helt, och jag kännde det först när jag tagit av mig ridstövlarna och börjat andas lite. Nu har foten domnat bort men jag tror kanske jag bara sträckt vaden lite!


Huvudsaken är att min älskade häst lever..min bästa vän.. mitt allt! Jag såg honom bli påkörd, ligga på motorhuven, de var dom längsta sekunderna i mitt liv. Även fast det gick så snabbt ser jag bilderna framför mig.

Jag trodde han dog, jag trodde att jag skulle få se min bästa vän dö igen . . .


Faran sprang til hoppbanan och jag efter.. han stannade när jag ropade på honom och jag kunde gå ner och hämta honom. När jag fått tag i honom så vek sig bara benen på mig.. jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!

Min enda tanke var om han levde och stog på alla ben.


MEN han lever och verkar må bra! Han kommer säkert bli svullen lite var stans men än så länge verkar han vara ok!

Min älskade prins !


Så tack en än gång alla som hjälpte oss, ingen nämnd ingen glömd! Ni är guld värda!


Tack zäta för att du vakade över oss..Tack för att du är världens bästa vän !!!!



fff   '


Jag älskar dig !!!


 
 
Therre

Therre

23 oktober 2009 09:51

Det var så hemskt! Jag tänkte att det kan inte hända igen, en vän till som råkar ut för samma saker det går verkligen inte.
Men Zäta vakade verkligen över dig igår och jag tror nog hon gör det över oss alla var dag :)
Men det bästa är att ni lever och är "oskadda", nu behöver ni få vila så är ni snart på benen igen :)
Puss och Kram!

http://therre.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Susanne Rydén

24 oktober 2009 15:19

Skönt att ni klarade er så bra! Befarade det värsta när jag hittade dig! Usch man blir helt kall när man tänker på det!
Kram

 
Ingen bild

Frida Pettersson

27 oktober 2009 13:29

Men jisses Lindha!!! Vet inte vad jag ska skriva, måste har varit en fruktansvärd upplevelse! Jätteskönt att höra att det gick bra med er båda! Ta hand om er! Många kramar!

 
carro

carro

7 november 2009 21:58

Usch, hemskt. Men va bra att ni båda mår bra.

http://iamcarro.blogg.se

 
carro

carro

10 november 2009 21:13

Sv: Ja, det känns verkligen skoj. Ska börja sköta om dem om en vecka. Kommer spendera en hel del kvällar där kan man ju lugnt säga. =P

http://iamcarro.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindha - 30 november 2009 11:03

Till min underbara Barbie som knep BEST IN SHOW på lördagens utställning i Birka.  På söndagen kom Tog hon en andra plats i bäst i Variant, och Prada knep ett Cert.. Mjaaa  Jag har snyyyggisch katter :) Båda fick jätte bra kritik och Barbie har nog...

Av Lindha - 18 november 2009 16:51


NI RÖSTAR VÄL PÅ PRADA SOM ÅRETS LUSSEKATT I KURIREN?   SMSA  KUR LUSSE 1   till  72001                     ...

Av Lindha - 16 november 2009 17:28

Jag längtar efter min lilla Barbie   ODE TO A BREEDER- a beautiful poem by Heather Field   I love my little kitty, she makes my house a home. She always is my best friend, I never feel alone. She makes me smile, she makes me laugh, she...

Av Lindha - 5 oktober 2009 14:20

Nej nu fåre vara slut, Det är ingen idé att jag bloggar längre.  Det finns ju andra som roar sig med att berätta allt om mitt liv. Nu stämmer ju typ INGENTING av de som dom säger, och det vet de flesta (iaf de som räknas)!   Men så vill ni veta n...

Av Lindha - 25 september 2009 19:17

Nu har R och jag varit i Örebro och hämtat mitt barbord + stolar !  Slapp köra transporten dit eftersom vi tog en jävla stor lastbil hos Beijer. Och de var nog bättre eftersom vi skulle hämta bordet vid järntorget haha! Men bra som vi är fixade vi ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards