Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Lindha - 24 mars 2009 11:06

Ni måste hålla med om att mina hästar är underbart vackra ?!








<3


Av Lindha - 24 mars 2009 10:32

Nu är det länge sen jag skrev här, men jag har inte orkat !


I Torsdags så hämtade vi iallafall Prada. Hon är Hysterisk, busig, och rent utav omöjlig. Men jag älskar henne redan! Hon är sjukt söt.


I fredags var det jobb som gällde, och jag Red Faran på morgonen eftersom jag började kl 14 00 . Slutade 2100 och då var det bara raka vägen hem och sova, eftersom jag skulle börja jobba 0900 på lördagmorgonen, och jag var tvungen att rida Faran innan...  Men det gick bra, 20 över 7 satt jag på hästryggen. Sen jobbade jag mitt 12 timmars pass. och Charlotte fick knoppa Faran eftersom jag skulle tävla på söndagen.


Natten mellan lördag-söndag, kom våra grannar på att det var dax för slagsmål. Så kl 0300 mitt i natten satt dom fart. Det spåra ur rätt ordentligt och tre polisbilar rullade in och plockade in folk. GREAT jag som annars sover så oroligt på natten kunde ju inte somna om såklart. Så jag låg i sängen fram till 7 sen gick jag upp och gjorde iordning till tävlingen.


Vä Framme på hammarö så var det ju snöstorm.. härligt värre.

men men.. första klassen känndes bra, han var lite spänd men helt okej. Jag slarvade lite och fick ett avbrott, men sen var det super.

Red på 64% Så det var helt klart godkännt för att vara första bortatävlingen och inomhus dessutom. Blev 11 och det var 10 placerade..typiskt ;)


Andra klassen Debuterade vi ju LA, och det gick strålande.. Jag var tårögd när jag hade ridit. Han var så underbart duktig ! Skänkelvikningarna, förvända galoppen.. ALLT satt på plats.. inte en enda miss..Kunde ha ökat lite mer i mellangångarterna, men eftersom han brukar sticka så satsade jag mer på att hålla kvar formen och så..

Den ritten blev 65% vilket gav oss en Tredje placering :)


Nu ska jag vila lite.. är så sjukt förkyld.. CYA!



Z, du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Jag vet att du var med mig <3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards