Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Lindha - 14 april 2009 20:02

Jag är otroligt dålig på att uppdatera.. meen ingenting roligt händer i mitt liv.   


Foppa är på bra väg.. blir start i LA5 & LA6 nästa helg. Nu är det Faran som är knasigt med :S Han var hel wierd på johanträningen härom dagen.. fick rida 1.5 h när det egentligen är 45 minuters pass :p snacka om att försena hela kvällen :P

men men.. hoppas att det inte är något allvarligt med honom.. men det märks!  Vi är tyvärr bortlottade i ena klassen i köping, så jag strök mig i andra.känns inte värt att åka så långt för en klass.. och inte när han inte e 100 heller.


och Foppa visar sig verkligen på sin bästa sida..  långfredagen kl halv 9 på kvällen kommer jag ut i stallet och ska fodra.. och vad ser jag ?

ETT STORT HÅL I VÄGGEN MELLAN FOPPA OCH FARAN!

Då har Foppa sparkat sönder väggen.. så typ hela Faran kommer igenom.. GREAT! Jag vet att det var Foppa för brädorna låg inne hos Faran :P

Så det var bara att ringa efter hjälp att fixa den :P

Som tur var kom snälla David ut springandes och sen Perra :P


Och som om det inte vore nog  rök Foppas lila sjukhagen häromdagen.. för han tålde inte att en annan valack gick närmast stona.  Ibland är det hopplöst att ha en hingst !


och snart fyller jag år.. Jag önskar mig en TT.. vi får väl se :)


Nu ropar Ugly betty .


Och jaa..det går bra med min nakenskrynkla :)



 Over and Out !



Z, du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards