Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Lindha - 7 juni 2009 09:13

Idag skulle jag egentligen tävla, men bilen tyckte att det var roligare att gå sönder på vägen hem ifrån tävlingen igår. Så vi fick lasta ur Foppa på vägen mellan Kristinehamn och Karlskoga, än en gång, Vad har jag gjort för ont?

Aja Det gick iaf bra, Foppa är ju världens bästa häst ( om någon missat?)

så han betade lite längst kanten och var lugn som alltid.


Tävlingen igår gick bra, tyckte jag. Men Domaren tyckte inte våra avancerade stegringar var värda sååå höga poäng ;) Men jag tyckte han gjorde dom snyggt iaf :D Nej då, men traven var super fin, inget tung och lyssnade hela tiden. Sen i skritten laddade han inför galoppen, och sen Pang, tvärnit och reste sig. Lite mer galopp, resning. och sen vågade jag inte riktigt samla honom i resten av programmet. Meen han känndes jätte fin, och han behöver ju lite extra power. Kanske inte riktigt såå mkt men men, aldrig är man nöjd ;)  Men jag är iaf nöjd med ritten fast procenten var det lägsta jag ridit på någonsin ungefär.. men hon var jädrigt låg domaren, MEN som sagt.. JAG ÄR NÖJD! och det är ju huvudsaken :)


Nu ska jag äta. Sen blire strömsholm :)

Cya!

Lindha



Z, du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Jag saknar dig så otroligt mycket :(




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards