Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Lindha - 5 augusti 2009 14:01

Och jag är ledig.. wooh och jag var ledig igår oxå.. Sweet !

Igår typ sov jag hela dagen..eller ja, Foppa skoddes på morgonen, men sen sov jag.. och sen till stallet och red mina prinsar :)


Sen åkte jag och Robert o köpte mc donalds kaffi.. haha :) Sen softa vi lite här o så.. de var iaf sweet :)


Idag gick jag upp vid 9 fast jag gick o la mig vid halv tre inatt.. haha.

Men men, åkte till stallet.. hem, softa lite, lagade mat och nu väntar jag på securitas ska komma o byta batterier i våra larm.. :)

Till lunch lagade jag mos och fiskpinnar.. det var gott :)

Jag är föressten en jäkel på o laga mat.. eller ja, nästan iaf ;)


kl 3 ska jag åka till stallet och mocka oså.. sen rida ut med Foppa hade jag tänkt, Faran får gå på banan idag oxå. Han har ju typ vart ledig heeela sommaren, så lite dressyr skadar nog inte. med tanka på att vi ska tävla på fredag, lördag och ev söndag. Foppa ska oxå gå en klass på lördag vilket jag inte direkt längtar efter, men aja.


Nu har jag inget vettigare o skriva iaf... tjaaarå !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards