Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg under mars 2009

Av Lindha - 4 mars 2009 13:51

JAAA jag får hämta hem Prada lite tidigare än tänkt... Hennes uppfödare ringde precis och hörde om det var OK att göra de..ÅH som jag längtat!








Visst e hon underbar min lilla skrynkla <3

Av Lindha - 3 mars 2009 21:20

Fy. nu har vi vart inne med Fopplopp på ATG kliniken.  Han kanske (förhoppningsvis inte)  har en spricka i benet..men hoppas inte på de iaf.

Han är röntgad iallafall..

Men nu ere sjukboxen som gäller.. enda fram till sommaren.. sen får vi se om han får gå tillsammans med de andra hästarna!


SKit helvete jag som längtat så jäkla mkt efter tävlingarna   åååh :(

Nu e jag ledsen :(



ATG

Av Lindha - 3 mars 2009 09:36

Nu e jag inne på lite snabb frukost, sen ut till stallet igen och släppa ut hästarna. Faran får nog offra sig idag och stå inne med Foppa, om det går. Foppa gillar ju inte o vara inne..

Men kl 1 har vi iallafall tid på ATG i karlstad.. och när jag sa att det var Fahrenheit, så svarade dom - Jaha DEN Fahrenheit.. Han e ökänd där inne :P


Sen fick vi inte loss våra transport heller för den har frusit fast, så vi får åka med Anitas och Perras.. Tur att det finns så man kan låna iallafall.


Nej men nu ska jag göra mig iordning för stallet igen innan jag blir för trött :) 


Cya/ Lindha



Z, du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Jag vet att du är med oss idag !






Han kanske är såhär drogad när han kommer hem ? ;)

Av Lindha - 2 mars 2009 22:23

Skräll att Foppa har skadat sig i hagen.. bara för han inte hade benskydd på sig idag ! DUMMA PORSLINS HÄST!   Åh.. nu kan jag nog inte träna för johan nästa helg.. eller vara med på domarkursen åååh :/

Men imorgon fåre bli karlstad med honom får vi se vad dom säger.. Det såg inte så lovande ut, men kan ju ha fått någon nervsmäll eller någonting. de märks väl.. men irriterande, nu när han var fullt igång.. nu ska jag beställa nya benskydd, sånna där som går från kotorna och uppåt, både bak och fram, sen ska han gå i hingsthagen! själv!  jag blir tokig på honom !


Igår hade vi programridning, och faran var spänd som vanligt.. men men.. i helgen ere tävling som gäller!


idag vare jobb på mineralen - kul iaf!

 nu ska jag gå till min favorit pojke och sova lite som vanligt :)


CYA!

 / Lindha



Z,du var och förblir bäst. Jag älskar dig!



Fahrenheit <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards