Team Fahrenheit  -  Dressage

Direktlänk till inlägg 20 april 2009

äntligen :P

Av Lindha - 20 april 2009 20:28

Nu äntligen ska jag ta tag i min blogg...för stunden iallafall.


just nu rullar det på med hästarna, men jag ska inte hoppas på för mycket.

Det är ju rätt välkänt att min ena lille "HoppaFoppa" (som ulf kallar han), är rätt bra på att skada sig.  Senaste var ju svullen mun (?) och ej ridbar på två dagar.  Idag var Faran svullen över hela ögat efter jag ridit.. VAD gör jag med mina hästar egentligen ? Antagligen hade han väl slagit i ögat medans jag red Foppa, för det syntes ingenting innan :S


idag tränade jag lite serier med Foppa, och det gick väldigt bra. Egentligen ska jag ju inte göra de, eftersom det "bara" är enkla byten i LA5 som jag ska starta i helgen, ska även rida LA6an. Men hey, jag tror inte på att jag ska tävla innan jag rider fram. För det är rekord om han håller sig skadefri

 EN HEL VECKA!


Sen har jag tävlingar nästan varje helg i Maj.. roligt!


Med katterna går det bra. Prada och Gucci fick en ny tunnel igår, det var väldans roligt. Väntar på att Maria (Pradas) uppfödare ska para sina två katter igen, i hopp om en Vit eller Creamfärgad nakenbäbis :)


Imorgon fyller jag år, Har önskat mig en bil.. haha meen eftersom den är rätt så dyr, så tror jag inte direkt jag får en ;) haha menmen

Och imorgon ska jag även rida för Lina på Foppa.. måste rida för någon innan tävlingen. Har faktiskt inte ridit för henne någongång.. det ska bli spännande :D


MEN. Nu ska jag åka till min spindelman på frödingsvägen och sova lite.. För som sagt... IMORGON ska jag öppna paket ;)


CYA!

/ Lindha





Z, Du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Förra året när jag fyllde 20, fick jag presentkort på Systembolaget av dig, haha som vi handlade upp rätt snabbt ;) Jag gissar på att vi köpte kung öl ;)

Du fick aldrig chansen att fylla 20, men jäklans vilken fest vi hade haft.

Vi får ta igen det nästa gång vi ses, vi får ta igen allting.

Jag saknar dig så sjukt mycket. Jag tror ingen någonsin kommer förstå hur jädrans tomt det är utan dig. Du är fortfarande min bästa kompis, min älskade älskade bästa vän !  


 
 
sarah

sarah

20 april 2009 23:26

Jag vet hur det känns nu! Hade bara önskat att R kunde visa sig lite mer som z gör med din mobil osv :) Skulle vara lättare o veta att han finns där i närheten.
Grattis i förskott gumman! :)

http://sarahhenysson.blogg.se

 
Ingen bild

Veronica

21 april 2009 00:34

Grattis på födelsedagen!
Det kommer gå bra för Lina.
Vet du, det är det enda jag saknar från Hästtiden, ridlektiornerna på förmiddagarna med Lina. Sedan kaffe med Anna det var tider det.:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindha - 30 november 2009 11:03

Till min underbara Barbie som knep BEST IN SHOW på lördagens utställning i Birka.  På söndagen kom Tog hon en andra plats i bäst i Variant, och Prada knep ett Cert.. Mjaaa  Jag har snyyyggisch katter :) Båda fick jätte bra kritik och Barbie har nog...

Av Lindha - 18 november 2009 16:51


NI RÖSTAR VÄL PÅ PRADA SOM ÅRETS LUSSEKATT I KURIREN?   SMSA  KUR LUSSE 1   till  72001                     ...

Av Lindha - 16 november 2009 17:28

Jag längtar efter min lilla Barbie   ODE TO A BREEDER- a beautiful poem by Heather Field   I love my little kitty, she makes my house a home. She always is my best friend, I never feel alone. She makes me smile, she makes me laugh, she...

Av Lindha - 22 oktober 2009 22:34


Idag har jag mött min ängel.. min älskade bästa vän har visat sig..och övervakat så vi överlevde ! Snacka om änglatur!  Jag visste väl att hon skulle visa sig tillslut     TACK alla för hjälpen.. Det är ett under att min häst lever och är fö...

Av Lindha - 5 oktober 2009 14:20

Nej nu fåre vara slut, Det är ingen idé att jag bloggar längre.  Det finns ju andra som roar sig med att berätta allt om mitt liv. Nu stämmer ju typ INGENTING av de som dom säger, och det vet de flesta (iaf de som räknas)!   Men så vill ni veta n...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards