Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Lindha - 6 november 2008 21:45

Yes, idag var alltså premiären på jobbet. Det var hmm.. spännande om inte annat. Det var ju något helt annorlunda än vad jag e van vid, i skolan osv.

 Men jag tror det kan bli bra, lite synd bara att man inte kan få vara på samma boende hela tiden men men .

Dagen till ära lärde jag mig laga mackgrillsfilé och mos. Alla som känner mig vet att jag är heelt världelös i köket, jag kan bara laga nudlar ungefär.

Så där stod jag nu och skulle laga iordning FISK av alla saker på jorden.

Men men, Jag tror han tyckte det var gott iallafall, de e lite svårt när dom inte riktigt kan prata, men lite grymtningar är bra ( hoppas jag) ;)


Sen var jag uppe typ kvart över 9 nu ikväll och lindade Foppas ben, och hästarna undrade säkert vad jag gjorde där, eller varför morgonen kom så tidigt. Men men, Det var konstigt att inte vara där på kvällen och ta hand om dom, men jag får trösta mig med att jag var där i morse iallafall.


Jag måste lära mig att jag inte kan göra allt perfekt, jag kan inte vara i stallet 24/7  och mitt dygn har inte fler timmar än någon annans, Tyvärr.

Idag fick Björn åka upp på kvällen och spola benen, ge dom betfor och sätta på pyjamas. För med leriga ben får dom inte sova, och inte utan pyjamas !


men nu ropar mamma.. !


på återseende ;)

/ Lindha


Z, du var och förblir bäst. Jag älskar dig !

Av Lindha - 6 november 2008 13:59

Just nu sitter jag här nyduschad och ska sminka mig strax. Börjar jobba kl 3 och jobbar till 21:00 ikväll. Kommer kännas konstigt att inte åka upp till mina favoritpojkar i eftermiddag, men men, var där uppe i morse iaf :)

Sen måste jag iof upp till stallet när jag slutat jobba för att linda Foppas ben, de blir bra :)


Igår var jag ju på kupolen oxå, så nu kommer jag jobba ihjäl mig till jul, men men de blir mkt pengar :D


på lördag har jag bokat ridhuset för jag ska prova att hoppa Foppa lite, ska även hoppa Faran lite grann. Kan vara bra inför tävlingen på söndag haha.


Här om dan kom jag på att i stallet, det är typ som gossip girl, ni vet , där alla får ett sms med de senaste skvallret. haha

för ni vet väl att jag har foppa bara för att tävla MSV?

Haha de e helt otroligt, folk snackar så mkt skit, om saker dom inte ens vet någonting om. Ena studen är dom helt övertrevliga, men så fort man vänder ryggen till så vips snackas de en jädra massa skit. Man får passa sig för vem man pratar med altså.


Nej dax att sminka sig så jag inte kommer försent ;)

Hejdå så länge

/ Lindha


Z, du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Jag saknar dig så sjukt mycket. De finns inga ord som beskriver det.

Jag längtar så mycket tills vi ses igen, min underbara finaste bästis <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards