Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Lindha - 18 november 2008 21:36

Ja Helgen var lugn, i söndags var jag hos pappa, käkade mat och spelade nitendo Wii, jag ägde i början men sög mot slutet som jocke skulle sagt:)


I måndags var jag på möte med Tuula om att jag e klar vikarie nu, så nu jädrar ska jag jobba :D Och jag älskart!

Idag var jag på opus och jobbade, trevligt :) idag jobbade jag själv mellan 09,30 - 14.00  och det gick bra !


Efter att jag jobbat åkte jag till mina diamanter och red. Faran hade spöken och monster efter sig på väg till ridhuset. konstigt att det alltid finns spöken på den mörka botorpsvägen.. ohh ;)

Annars verkade han trött och inte riktigt på hugget men men, skrittade mkt och berömde honom massor, för vi kom ju iallafall till ridhuset :P


Foppa Känndes mjuk redan från början, lekte lite i ridhuset med han, sedan känndes han underbar i galoppen, bytena satt perfekt och piruetterna börjar iallafall lossna, när han åt minstone försöker ;)

Han är så duktig min pärla :) Och han e inte rädd för Spöken och monster som Farus är.  GUD VAD JAG ÄLSKAR MINA HÄSTAR!


Har även bestämmt mig för att jobba på nyår istället för att åka bort.

Det är bättre att käna pengar än att slösa dom ;) Ska jag fira nyår, så ska det firas med mina bästa kompisar, tyvärr har jag inga riktigt så nära kompisar, tyvärr är inte min älskade älskade vän här hos mig, Men jag ska inte klaga och tycka synd om mig själv, det är lika hemskt för alla :/


Men efter som jag älskar mitt jobb så vill jag jobba :)


Nu ska jag åka till Kristian och somna, som jag alltid gör :) alltid lika trevlig är jag haha. Sen i morgon ska jag morgonfodra hästarna och byta täcken på mina juveler sen hem och sova, och sedan möte med henrik !

 En jedra massa möten har jag iaf.. :P


Aja

Sov så gott :)

/ Lindha


Z, du var och förblir bäst. Jag älskar dig !

Älskade, älskade vännen :(

Hittade några fina kort på henne :/

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards