Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 30 november 2008

Av Lindha - 30 november 2008 11:40

Är det så här det är när man blir vuxen?

Folk omkring sig försvinner hela tiden?

Varför i helvete finns  det ingen hjälp för dom som mår dåligt?

Varför kan inte samhället ta ansvar för dom som har det svårt?

Usch jag blir så förbannad!

Mår man så dåligt att man tycker självmord är enda vägen ut, är det fel på sammhället. Denna värdelösa skit värld!


Hoppas du får det underbart.

Vila i fred Niklas! Vi kommer sakna dig !



Är det så här det är och vara vuxen vill jag aldrig bli äldre!



för övrigt så är mina hästar underbara!

Faran stod ju en vecka men var endå heelt lugn o rida, min lille prins börjar växa upp<3 Foppa red jag på kandaret igår, och jävlar vilken underbar häst jag har.. han e sååå duktig :D


Nu ska jag åka ner till stan med björn, och sen till Ida som fyller 6 år !

:)


/ lindha


z, du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards