Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Lindha - 11 februari 2009 12:13

Haha Faran lever efter dessa regler :P

Lag om ägande :

-Om jag tycker om den, då är den min!
-Om jag kan ta den ifrån dig, så är den min!
-Om jag hade den för en stund sedan, så är den min!
-Om den är min, så får den aldrig verka som din!
-Om jag tuggar sönder någonting, så är alla bitarna mina!
-Om den ser ut ungefär som min, så är det min!
-Om den är trasig, så var det inte mitt fel, och så är det naturligtvis din !


Haha det stämmer så himla bra på min prins <3


Honey <3
Av Lindha - 11 februari 2009 12:03

Fyfabian vad trött jag är :S

hela den här veckan är det jobb, så det är skönt. men i morgon ska jag vara på ett nytt ställe och jag ska jobba ensam.. haha MEN lätt då!

Jag vet inte ens hur många boende som är där.. aja jobbar 7-14 imorrn och 16-21.30 idag. 


i måndagsmorse kännde jag lite på Foppa i ridhuset, och han känndes bättre men inte helt fräsh, antaglige har han sträckt sig i halkan. Efteråt skrittade jag ut en sväng i det underbara vändret.. Jag älskar att rida ut i snön :D  Igår morse red jag ut oxå på honom, försöker jogga honom lite, eftersom han bara stelnar till om han vilar. Igår lyxade vi till det och tog en galopp i snön :D När vi galopperade så filmade jag samtidigt haha :D Tyglarna och vanten i ena handen och mobilen i andra. Filmbevis kommer sen!  Det bevisar ju bara vilken underbart snäll häst jag har <3


Faran har vilat lite, och mamma har ridit lite. Eftersom jag jobbat kväll hela den här veckan så.. och han måste få gå ut på förmiddan. Rider jag på morgonen blir han så svettig, och jag släpper inte ut mina hästar svettiga :) På lördag ere ju johan träning, och eftersom Foppa e inte helt OK så får jag rida Faran. Hoppas det blir någon träning eftersom ridskolan är stängd (!?)

Aja det märks.


I helgen är det alla hjärtans dag, och även sarahs 20 års fest.. ska bli trevligt :) 


Nu ska jag fixa lite tvätt :)  Hejsvejs!

 / L


Z,du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Jag saknar dig mer och mer för varje dag hjärtat!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards