Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Lindha - 4 september 2009 21:13

Regn och åter Regn..  kan det aldrig sluta ?


idag iallafall trotsade jag regnet och blåsten och red ute iallafall.. och min älskade häst är tillbaka.. woii ! Han kunde till och med gå på tygelen ( haha jag vet att det inte heter TygeLEN). 

Den 19 ska vi starta Dmet iaf.. inte Faran men Foppa får gå båda LAerna får vi se om han är ngt piggare på hemmaplan.  Sen i oktober så är det hopptävling, OCH jag längtar dyngmycket.. wiiie !  Ska iaf starta 90n och går det bra, starta metern oxå :) 


På måndag ska vi kolla på 'min' lägenhet, Hoppas den blir najs!

Sen på fredag ska jag fixa mitt hår, på Boman ofc!  Sen lördag åker vi till gbg och bor på hotell = Mys <3 och självklart Liseberg!


I helgen är det bara jobb och åter jobb! Gör S11 helgen vilket innebär 9-21 både lördag och söndag.. hoho  money money !


 Ang, detta uppblåsta med kvarka hit och kvarka dit, så bevakar jag det på avstånd och hoppas för ridskolans bästa (såklart!) att det inte blir något mer..  

Sedan hoppas jag på att Björn är snabb med sitt nya projekt på ridskolan haha ;)


Aej nu ska jag göra något annat.. tjaarå !



Bara för att det alltid kommer vara vi, iallafall i mina tankar! <3


Och nu vet jag äntligen vad det ska stå i mina tatueringar, YES!



  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards