Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Lindha - 17 september 2009 10:35





Okej här kommer ett till erkännande:

Förrutom att jag läser Amirs blogg (www.gaybloggen.com), så läser jag även Paows blogg.

Mest för att dom skriver väldigt roligt, och det påminner en om vad man själv skrev i sin blogg när man var yngre :)

 Så därför är jag med i http://paow.se tävling, gå med i tävlingen du med..

Eller iallafall läs bloggen :)





  


Lindhaaa

Av Lindha - 17 september 2009 10:26

Har vuxit till sig otroligt mycket ! Hon är sååå sjukt sweet asså..

Och passar hon inte i att heta Barbie? mjaa  supersweet  Skäms


Jag är fortfarande för sjuk för att orka blogga egentligen..menmen.. konstigt att jag typ vaknar varje morgon runt 8 och är pigg..  De flesta vet ju att jag  lider ( säger man så? ) av sjuuka mardrömmar alltid. Enda sen zäta dog så har jag haft mardrömmar varenda natt. Men nu när jag är sjuk, då sover jag som en stock, Varför?


Att göra idag :

  • Ligga i soffan och bli frisk
  • Åka till stallet och titta lite på mina pojkar <3
  • Hmm klippa klorna på mina katter

Vilket spännande liv va ;)  Nej men ärligt orkar jag ingenting faktiskt, så det får bli lite småtråkigt!
Imorgon ska vi iallafall åka till linköping och kolla på Barbie och alla kattungar :)

 

  

Bild lånad av maria : http://www.vintermanen.sphynx.dinstudio.se/text1_7.html

 

 

 

 

  

 

Lindhaaa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards