Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Lindha - 16 september 2009 18:35

Är det de jag har? Ont i kroppen, hög feber och snorig  oyes ! jag dör nog fortare av rastlöshet än av själva influensan..tråååkigt !


Just nu letar jag efter möbler till min lägenhet men hittar ingenting bra alls faktiskt. Så om någon har en vit eller svart (hellst svart) soffa till övers så vill jag gärna ha den.. så alla vet haha :)

Sen behöver jag en tv..men soffan är nog största bekymmret !


Min lägenhet kommer iallafall bli najs.. badrummet är helt rosa och köket rosa och silver..mjaaa sweet !

sen är "allrummet" svart och vitt.. bli nog supersweet iaf !


Nu ska jag fortsätta läsa bloggar.. speciellt min favorit blogg : www.gaybloggen.com 

Ge mig han som min bästa vän.. för han är otroligt söt :) Skäms


Ha det bra !


  

Av Lindha - 16 september 2009 11:09

Jag är alldeles för sjuk för att blogga och ens sitta vid datorn..jag hatar att ha feber =(

Jag har inte ens varit i stallet sen i fredags.. känns konstigt.. men ikväll får jag allt masa mig iväg.. kan nog iallafall sitta litte på  hästarna hoppas jag :) 


Den första oktober får jag lägenheten.. wie, jag längtar verkligen :)  kommer bli hur gött som hellst, måste kanske anställa ett hembiträde, för städa,tvätta och laga mat är inte min grej men haha !


I helgen var vi ju i Gbg. vilket var najs!  på Lördagen var vi på Liseberg, och sen sov vi på hotell Heden.

Och sedan gick vi på liseberg på söndagen oxå..ingen kö till någonting, dyng gött :)  så jag åkte både Balder OCH Kanonen Haha.. jag som är livrädd. Men men.. Det var kul iaf :)  Och jag förvånar alltid med att jag hittar överallt.. iof inte så svårt men det är rätt långt från centralen, till liseberg och sen heden.. iof gick jag omväg genom hela avenyn när vi skulle till heden.. MEN man kan ju inte veta allt.. vi kom ju fram ;)


Igår fick jag veta vad som sägs om mig just nu.. Och vet ni, det är alltid lika roligt att roa er.. Hoppas ni verkligen njuter av att snacka så mycket skit !  Alla vet ju om hur ni är, och ni erkänner ju själva att ni snackar skit om allt och alla !  Irriterande att folk inte kan hålla käften och sköta sitt eget någon gång. 

usch, jag önskar vi hade tackat Ja till Irenés erbjudande :(  aja bara att bita ihop och hålla tyst, för spelar ju ingen roll vad man säger.. så förvandlas det och vips.. Så är skitsnacket ute ! Undra om det bara är i Karlskoga och Botorp det är så.. eller om allt "hästfolk" är så.. ?

Aja Iallafall så bryr jag mig inte speciellt mycket om vad ni säger om mig ! Fortsätt att ljuga och hitta på saker.. så kan vi andra fortsätta skratta åt er =)


AJa nu väntar Topmodel !


Cya!


Oskyldig


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards