Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Lindha - 2 oktober 2008 12:39

Nu tänkte jag att det var dax att börja blogga igen, i brist på annat .

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, då mitt liv inte är överdrivet intressant men men .


Just nu iallafall sitter jag med datorn framför tvn, kattungen i knät och fiffi bredvid. Det är skönt att alltid ha mina vapendragare (fiffi & gucci) så nära inpå, får inte ens gå på toa utan dom två ;)


Idag så har jag inga planer alls, ska städa lite snart, äta lite och sen åka upp till stallet och jogga Faran. Red ju för Cissi igår, och det gick sådär. Han skötte sig fint och blev inget spänd men att ta tillbaka galoppen i ridhuset e inte hans starka sida, menmen det e träning som gäller.

 Sen är det tävling på söndag som gäller, hoppas han sköter sig :)


Nu ska jag ta tag i städningen tror jag !


Fick en jätte fin bild på X-tjejen förrut, jag saknar henne så himla mycket, och ångrar att jag skickade iväg henne :( Lägger in en bild så får alla se hur fin hon e !

Aja, vi hörs sen


/ Lindha


Z, du var och förblir bäst ! Jag älskar dig !!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards