Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Lindha - 18 oktober 2008 18:44

Nu står han i stallet.. min lilla hingst :)

Han var super duktig idag när jag red, fast han bockade i galoppen typ varje steg, han är som en katt i kroppen haha.

Fast lite tjock mage, lite lite muskler, men det fixar vi allt iordning snart :)

Fick med en henri di rivel (stavning?) dressyrsadel med oxå, nödvändigt att ha tre dressyrsadlar och 2 hoppsadlar.. haha har fem sadlar till 2 hästar ;)

Imorrn ska jag rida lite mer, ska prova ridhuset , ska bli spännande :)

Så nu står mina prinsar, Fahrenheit och Fahrenheit  i stallet ( ja den nya hästen heter oxå Fahrenheit) ;)  Men men , Faran och Foppa blir det :)


Ikväll ska jag åka och fodra, sen ska vi käka thaimat, och sen ska jag nog kolla film med kristian :) Imorgon blir det tidigt igen, ska kolla första klassen på tävlingarna imorgon kl9, sen släppa ihop hästarna kll 10. Hoppas Foppa inte blir FÖR hingstig, men de ska väl gå bra.


Hoppas ni får en super bra kväll, de ska jag ha :)


Hejdå / Lindha


Z,du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards