Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Lindha - 20 oktober 2008 20:54

Jag måste vara världens lyckligaste  just nu.

Jag har världens två bästa hästar, världens bästa pojkvän och min katt och hund, kan inte bli bättre :) Tyvärr får jag inte dela livet med min bästa kompis, som befinner sig på andra sidan, men jag vet att hon är med mig i allting jag gör !


Idag har jag ridit på Faran först och sen Foppa. Faran känns lite matt, så han ska få "softa" lite en vecka får vi se. skritta o trava lite, kanske mest busa omkring, får vi se om han får tillbaka gnistan :) Det är ju mycket nu, pälssättning, ny häst i hagen osv. Min lilla prins <3


Sen Red jag Foppa. jag säger bara en sak  OH MY GOOD vilken häst jag har !

Han är heelt underbar. Idag kände jag lite på honom i ridhuset. Och han tycker allting vad vi gör e super kul :D

Idag provade vi byten, och ojoj vad han bockar o hoppar, men byter gör han :) han känns så super duper fin, underbara häst !

Jag älskar honom redan :D


Nu ska jag snart äta och sen åka till kristian :) Imorgon förmiddag ska jag rida Faran och sen på EM rida Foppa. De ska bli kul :) På Fredag ska jag nog rida lite på Lisas häst, Vad- den - nu - heter :P haha !


Ha det bra så länge !

/ Lindha


Z , du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Jag saknar dig som jag aldrig riktigt saknat någon!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards