Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Lindha - 15 oktober 2008 17:43

Idag har jag först släppt ut hästarna, mockat ( eller ja mamma har mockat), och sen hem och bara legat på soffan. För vet ni vad? Jo jag vaknade upp med världens nackspärr. Och jag har tränat för cicci med nackspärr, mysigt :P


Men men, träningen gick jätte bra, Faran skötte sig super bra. Och hon skällde inte på mig som vanligt ;)

I helgen har jag fredagkvällsfodringen, lördagskväll fodringen och söndag utsläpp. Egentligen har man ju bara en fodring i veckan menmen.

Och på lördag..tadamaam... kommer min nya häst :D

Iof ska man inte ropa hej innan han står i stallet, men så länge han inte är halt på lördag så kommer han stå i sin box på kvällen, bredvid Faran :D

Då har jag mina två prinsar bredvid varandra :D kan inte bli bättre :)


Nu ska jag lägga mig på soffan o vila nacken, sen vid halv 8 ska jag upp till stallet igen och byta täcke på Faran.


Ha det bra så länge!

/ Lindha


Z, du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards