Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Lindha - 10 maj 2009 11:58

Nu är jag hemkommen ifrån underbara skåne.

Med en bil på köpet.. men bilen är iallafall snygg :) 

Vi var på besök på Flyinge, och flyingeshopen. där det inhandlades ett nytt pannband till Foppas kandar . Sedan var vi i ett par andra hästbutiker, och ska beställa ett par grejer därifrån, blandannat ett pannband till Faran, Nya vita ridbyxor, ett träns till Foppa och ett täcke ! 

Sedan sov vi över i Varberg, och hälsade på mitt gamla jobb hos stefan jansson. Det var precis som vanligt där :) 

Hann med Varberg centrum oxå, verkligen underbar stad . 

 Resan ner till malmö tog ca 5 timmar, men vi åkte första klass på tåget, så det var inte trångt och jobbigt, utan det gick riktigt bra :) 

Men nu är björn och jag hemma i verkligheten iallfall ! 


Idag ska jag rida på Foppa och Faran. Foppa blev vaccinerad i torsdags och har vilat i helgen. Eftersom det är Hanchen träning till helgen måste han komma igång igen, den lilla latmasken ! 


Nu ska jag göra något vettigare ! 

Tack för alla kommentarer :) 

cya ! /Lindha :)



 

Z, du var och förblir bäst. Jag älskar dig ! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards