Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Lindha - 14 maj 2009 09:44

nu är klockan 10.00 och jag har varit i stallet och mockat åt mina små prinsar. Dom var nog glada att se mig :)  Foppa blev som vanligt wild and crazy när Ch och B skulle rida, så jag släppte ut Faran och Foppa tidigare.

 Jag älskar mina prinsar, dom är mina bästaste vänner !


I helgen äre jobb och hanchen. Foppa är inte på topp just nu och igår kämpade jag med graman för första gången. Han blir ilsk och står på bakbenen, men man får tänka positivt, när han stegrar sig och håller på, så jobbar han ju med bakbenen? Right? ;) 


Faran den lilla pojken, har lärt sig galoppombyten. Började med det i söndags.. och vips, vem gör klockrena byte PÅ MINA HJÄLPER. Han är duktig. :)  Igår tränade vi övergångar till tusen, men med lite överkurs eftersom en travhäst körde om kring på travbanan. Och tänk om den förvandlas till en tiger bakom dungen?  Faran var bara tvungen att kolla varje gång vi gjorde en övergång ;)


Idag ska jag åka med Therre och filma när hon provrider en häst, i Norrköping. spännande. Det är alltid lika kul att se andra stall.. och sen längtar jag efter min speciella kaka på statoil ;)


Nej nu ska jag göra något annat.

Hejsvejs.





Z,du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Jag saknar dig mer och mer för varje dag.

Du tror inte du kan komma ner hit en liten stund?

Jag behöver dig faktiskt rätt mycket.

Vad gör man i livet utan sin bästa kompis?

man är heeeelt vilse !!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards