Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Lindha - 27 maj 2009 12:00

Har jag lyckats fått igår.. men det är kvar idag oxå :(

Skulle egentligen ha ridit Faran igår, men han hade ett sår på frambenet, och eftersom jag har ont i nacken fick han vila. Men imorse när jag skulle rida honom så var han svullen i benet :( Inte jätte mycket, men han fick gå ut i hagen får vi se. Sen gick Foppa ut i hagen utan benskydd ( Har bara mitt fiskpinne minne att skylla på) Han har gått med benskydd typ sen oktober, men idag skoddes han och sen släppte jag ut honom direkt.. UTAN. så nu kommer jag väl stå med två hästar med såriga ben :@


Idag är det jobb som väntas.. 13-21.30...underbart :P

Fast rätt jäkla gött när lönen på X antal tusen kommer..

Nu tjänar jag typ lika mycket som mamma gör.. gött :D

Fast när jag har så mkt pengar så blir jag dyng snål.. haha.


Aej nu ska jag göra mig iordning snart..börjar egentligen halv 1, men tar ut min halvtimmes rast innan..mkt goigare :)


I helgen ere tävling som vanligt..men jag jobbar på lördag 0700-20.30 så det blir ridning vid 9 på lördag kväll och sen knoppning söndag morgon. Lär ju starta rätt sent på söndag så..


aja.. Ha det bra !

/ Lindha



Z,du var och förblir bäst. Jag älskar dig !

Vi ses ikväll ! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards