Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Lindha - 17 maj 2009 21:16

Herregud vad trött jag är.. sov typ tre timmar på jobbet inatt.. Men det är mer än vanligt.. jag kan verkligen inte sova på jobbet.

 Jobbade ett dygn så mina snälla hästskötare (mamma & björn) Red ut mina hästar idag - välbehövligt ! Fast jag och Foppa brukar ju ta oss ett par galopper i skogen ibland, Han älskar ju det så mkt ! Faran därimot är ju mer åt det autistiska hållet och behöver ha rutiner och inte förändringar.

Han går det att skritta ut ca 500 meter åt "fel" håll, sen vågar han inte mer, men med en till häst så :) Men rida ut själv på honom är ju ingen höjdare, min bäbis!


I veckan är det jobb som sagt tidigare, och sen är det tävling och åter tävling :d jag älskart!



Och jag har hittat våran Tredje häst nu, efter Magini och ser precis ut som Foppa.  Täääänk om min gulliga pappa kunde sponsra liiite oxå..

 ( vet att han är inne och läser här ) ;) hihi

Fast han lånar ju ut filmkameran varje tävling :D så jag får se våra misstag :) 


Aej nu ska jag göra min pojkvän glad och kolla lite på tv innan jag ska sova, börjar ju 7 imorgon :)

Cya!






Z, du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Jag behöver någonting mer att göra, en till häst att ta hand om, och fylla alla mina ensamma timmar med. Fylla tomrummet efter dig !

Jag älskar dig, min bästaste bästaste vän !





Av Lindha - 17 maj 2009 00:19

Norges sångare är ju inte alls snygg.. nejnej :D

Alexander Rybaks låt var lätt bäst, OCH jag har gått och sjungit på den hela dagen, utan att veta att det var norges bidrag haha stor koll !

Han liknar min f.d kompis Thomas lite tycker jag. Thomas och jag var bästa kompisar hela högstadiet och gjorde typ allt tillsammans.

Han var oxå väldigt gullig :)



Nu ska jag försöka sova, är ju inte så bra på det, när jag är på jobbet.

Menmen..


Godnatt !



HAHA Nej den bilden är inte gammal för de ;)


 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards