Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Lindha - 15 juli 2009 21:56

Sitter på jobbet just nu.. och kollar på lyxfällan haha.

 I måndags var det ett år sedan älskade Malin gick bort :/

i söndags natt vid halv 1 var vi vid platsen han dödade hon dog på. Var nog där till halv tre. Satt mest och tittade, men även pratade lite.

Vi var mycket folk där. Det var iallafall fint. Bildbevis kommer.


Imorgon ska jag rida för Linda :D Det ska bli kul. Hoppas Foppa visar sig från sin bästa sida. För idag var han lite stark och ouppmärksam, men han är iallafall mycket bättre än förrut.. inget tung oså :)


Snart är det hagfors tävlingen, och jag börjar bli nervös.

Tänk om han fjantar till bytena :( Aja.. får väl komma sist då ;)


Nu ska jag kika på tvn..

tjaaarå


Z, du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

When it's good, then it's good
It's so good 'till it goes bad
'Till you're trying to find the you that you once had
I have heard myself cry, never again!
Broken down in agony
And just trying to find a friend


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards