Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 22 juli 2009

...

Av Lindha - 22 juli 2009 23:22

jag är sjukt nerövs inför lördag... skulle bara säga det !


Godnatt !


Av Lindha - 22 juli 2009 22:13

inlägg på en dag.. wohooooh.. :D

måste svara på lindas kommentar först:  HAHA Romina jag, det var tider det.. och jag var inte söt utan en jävligt jobbig unge.. du måste ha haft ett väldigt tålamod iallafall.. och här ca 15 år senare kämpar du fortfarande med att lära mig rida :P :P


Just nu sitter jag och slö kollar på tvn och datorn samtidigt..

ska snart sova.. är ju riktigt mörkt ute fast klockan bara är kvart över 10.


Förrut pratade jag med Foppas ägare Emelie, och tänk vilken tur, att först få världens bästa häst OCH världens bästa häst ägare.. det är inte ofta de  händer inte ;)  Hon kommer iallafall till helgen på tävlingarna.

Kan vara bra att ha någon som lindar av lindorna och kastar på mig kavajen ;) 


Oyes men nu ska jag avsluta mitt andra inlägg för idag.. duktigt gjort av mig :) Nu ska jag ladda för träningen i morgon.. whoho

Tjaaaarå





Mina älsklingar !


Av Lindha - 22 juli 2009 12:44

Nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen !

Men inte så mkt har hänt.. jag har mest jobbat som vanligt.


Förra veckan red jag för Linda. Och det gick bra..när jag inte rider som en kratta så funkar ju de lite iaf :P Foppa fjantar sig och beter sig som ett litet tjurigt sto ibland.. han kan inte bestämma om han vill vara ett sto eller en valack ;)  Men imorgon blire på´t igen.. att man pinar sig själv asså :P

Nej då.. men Linda är ju dyng bra att rida för så.. Utan henne hade nog Faran fortfarande varit oinriden haha ;) 


I helgen ere ju Hagfors meeting och jag är dyngnervös..vet inte varför men.. Aja nån måste ju komma sist oxå.. mjaa.


Imorse red jag Foppa och mockade, fixade mat och bytte vatten åt resten, för jag jobbar ju natt och mamma e ju på kusten så. Men Anna skulle linda Foppas ben, och ge betfor osv. Det är bra att man kan hjälpas åt. Vi har ju typ stått i samma stall sen jag var typ 10 år haha att hon har stått ut :D


nu ska jag stoppa lite vita schabrak och lindor i tvätten, för det går åt ett par.. tre pack benlindor x4 till varje klass.. sen ett par till kvällen på fredag och lördag.. och är det varmt går det åt schabrak oxå.. ujuj :P


aja.. ni får ha det bra.. så länge !


Z,du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Miss miss miss :(



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards