Team Fahrenheit  -  Dressage

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Lindha - 29 juli 2009 21:47

putte i parken är INGET för mig ! putte i parken är INGET för mig ! putte i parken är INGET för mig ! putte i parken är INGET för mig ! putte i parken är INGET för mig ! putte i parken är INGET för mig ! putte i parken är INGET för mig ! putte i parken är INGET för mig ! putte i parken är INGET för mig ! putte i parken är INGET för mig ! putte i parken är INGET för mig !


Jag håller på att intala mig själv att Putte i parken bara är skit.

Fast jag hade nog egentligen gärna gått men Kristian hade inte råd.. så aja.. Här sitter jag med Prada i knät och kollar på Lyxfällan.


Har precis slutat jobbet, och varit uppe i stallet och Lindat benen på Foppa. Jag önskar att han förstod hur mkt jag sliter med honom.. och ENDÅ ska han alltid bitas och vara tjurig.


Aja imorgon är jag LEDIG, och det händer inte alltför ofta faktiskt. Det var därför jag tänkte att det passade bra med Pip ikväll.. men aja.. positivt är ju att jag är pigg imorgon..


Aja nu ska jag väl ge katterna mat och sen sova..

 cya




Sux

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards