Team Fahrenheit  -  Dressage

Direktlänk till inlägg 11 juli 2009

nuså

Av Lindha - 11 juli 2009 21:59

jag är otroligt dålig på att blogga, men ska försöka bättra mig.

 Men jag har inte så mkt att skriva om.

Jag jobbar typ 24/7 och så har jag tre hästar trampandes i stallet. UjUj.


aja Fahrenheit x2 går faktiskt riktigt bra just nu, Faran har haft en liten minisemester och Foppa hålls igång för tävling.  Snart är det hagfors-uddenholm meeting, och jag längtar :D  Ska Starta  Två LA klasser och en MSV klass. Vi får se, allt endast för rutin, för min lille prins är riktigt fena på att fjanta till det inne på banan ;)


Har ridit för johan endel oxå, och det går super. Speciellt med Foppa, för Faran fjantar ju till sig jämt menmen :P


hade sett framemot att vara ledig i helgen, men mitt jobb tyckte tvärtom. fick jobba S11 passen, vilket betyder  9-21.. både lördag OCH söndag.. catshing!!


aej nu ska jag åka till den tomma lägenheten och sova, för K är ute o festar som vanligt :)

Slänger in några bilder ifrån tävlingen i färjestad. Och en bild på den vackraste platsen på jorden <3


Cya! / Lindha





Kärlek <3



Snart har jag levt ett helt år utan min bästa vän.

Ett helt år i ensamhet och hopplöshet.  Ett helt år av sorg och hat.

Ett helt år av tårar och gråt.

ETT HELT ÅR UTAN DIG MIN ÄLSKADE ÄLSKADE VÄN!

Jag har aldrig kännt mig så ensam och olycklig som detta år, aldrig någonsin kännt sånt hat som jag känner mot honom. Han som tog vår älskade Malin ifrån oss. 

Ett år har gått, och VEM sa att tiden läker alla sår ? ?

Och jag ställer fortfarande frågan:

ZÄTA VAD GÖR MAN I LIVET UTAN SIN BÄSTA VÄN?


Mitt kort vid olycksplatsen...

 
 
Therre

Therre

11 juli 2009 23:38

Wohoooooooooo!

http://therre.bloggagratis.se

 
Therre

Therre

11 juli 2009 23:41

Första kommentaren var mest utav glädje för att jag fick läsa ett inlägg :)
Känns hårt i hjärtat att läsa nedre delen utav inlägget...

http://therre.bloggagratis.se

 
Veronica

Veronica

12 juli 2009 00:14

Malin finns alltid med dig Lidha och alla andra vänner. Hon vill nog inte att ni ska må dåligt, utan minnas henne med glädje. Och hans straff får han dra med sig resten av sitt liv. Jag kan förstå ditt hat. Allt var så meningslöst. Jag lider med er. Kram Veronica
Ps. Mer bilder på skrynklan och Lycka till i Hagfors

http://bissesite.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

12 juli 2009 19:37

3 hästar!!?? Vad har jag missat? En GP-häst som tillskott till samlingen? Uppdatera mig genast. :D
kram

http://attjo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindha - 30 november 2009 11:03

Till min underbara Barbie som knep BEST IN SHOW på lördagens utställning i Birka.  På söndagen kom Tog hon en andra plats i bäst i Variant, och Prada knep ett Cert.. Mjaaa  Jag har snyyyggisch katter :) Båda fick jätte bra kritik och Barbie har nog...

Av Lindha - 18 november 2009 16:51


NI RÖSTAR VÄL PÅ PRADA SOM ÅRETS LUSSEKATT I KURIREN?   SMSA  KUR LUSSE 1   till  72001                     ...

Av Lindha - 16 november 2009 17:28

Jag längtar efter min lilla Barbie   ODE TO A BREEDER- a beautiful poem by Heather Field   I love my little kitty, she makes my house a home. She always is my best friend, I never feel alone. She makes me smile, she makes me laugh, she...

Av Lindha - 22 oktober 2009 22:34


Idag har jag mött min ängel.. min älskade bästa vän har visat sig..och övervakat så vi överlevde ! Snacka om änglatur!  Jag visste väl att hon skulle visa sig tillslut     TACK alla för hjälpen.. Det är ett under att min häst lever och är fö...

Av Lindha - 5 oktober 2009 14:20

Nej nu fåre vara slut, Det är ingen idé att jag bloggar längre.  Det finns ju andra som roar sig med att berätta allt om mitt liv. Nu stämmer ju typ INGENTING av de som dom säger, och det vet de flesta (iaf de som räknas)!   Men så vill ni veta n...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards