Team Fahrenheit  -  Dressage

Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Onsdag

Av Lindha - 22 juli 2009 12:44

Nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen !

Men inte så mkt har hänt.. jag har mest jobbat som vanligt.


Förra veckan red jag för Linda. Och det gick bra..när jag inte rider som en kratta så funkar ju de lite iaf :P Foppa fjantar sig och beter sig som ett litet tjurigt sto ibland.. han kan inte bestämma om han vill vara ett sto eller en valack ;)  Men imorgon blire på´t igen.. att man pinar sig själv asså :P

Nej då.. men Linda är ju dyng bra att rida för så.. Utan henne hade nog Faran fortfarande varit oinriden haha ;) 


I helgen ere ju Hagfors meeting och jag är dyngnervös..vet inte varför men.. Aja nån måste ju komma sist oxå.. mjaa.


Imorse red jag Foppa och mockade, fixade mat och bytte vatten åt resten, för jag jobbar ju natt och mamma e ju på kusten så. Men Anna skulle linda Foppas ben, och ge betfor osv. Det är bra att man kan hjälpas åt. Vi har ju typ stått i samma stall sen jag var typ 10 år haha att hon har stått ut :D


nu ska jag stoppa lite vita schabrak och lindor i tvätten, för det går åt ett par.. tre pack benlindor x4 till varje klass.. sen ett par till kvällen på fredag och lördag.. och är det varmt går det åt schabrak oxå.. ujuj :P


aja.. ni får ha det bra.. så länge !


Z,du var och förblir bäst. Jag älskar dig!

Miss miss miss :(



 
 
Linda

Linda

22 juli 2009 21:53

Tack, tack för dom snälla orden. Fortfarande gäller dock no mercy inför morgondagen. ;D
Skämt åsido...tänk hur långt du har kommit sen du satt på Romina (vaaarje lördag så var det Romina) i mitten av ridhuset, grät o inte ville rida lektion. Haha..du var för söt alltså!!
Kram

http://attjo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindha - 30 november 2009 11:03

Till min underbara Barbie som knep BEST IN SHOW på lördagens utställning i Birka.  På söndagen kom Tog hon en andra plats i bäst i Variant, och Prada knep ett Cert.. Mjaaa  Jag har snyyyggisch katter :) Båda fick jätte bra kritik och Barbie har nog...

Av Lindha - 18 november 2009 16:51


NI RÖSTAR VÄL PÅ PRADA SOM ÅRETS LUSSEKATT I KURIREN?   SMSA  KUR LUSSE 1   till  72001                     ...

Av Lindha - 16 november 2009 17:28

Jag längtar efter min lilla Barbie   ODE TO A BREEDER- a beautiful poem by Heather Field   I love my little kitty, she makes my house a home. She always is my best friend, I never feel alone. She makes me smile, she makes me laugh, she...

Av Lindha - 22 oktober 2009 22:34


Idag har jag mött min ängel.. min älskade bästa vän har visat sig..och övervakat så vi överlevde ! Snacka om änglatur!  Jag visste väl att hon skulle visa sig tillslut     TACK alla för hjälpen.. Det är ett under att min häst lever och är fö...

Av Lindha - 5 oktober 2009 14:20

Nej nu fåre vara slut, Det är ingen idé att jag bloggar längre.  Det finns ju andra som roar sig med att berätta allt om mitt liv. Nu stämmer ju typ INGENTING av de som dom säger, och det vet de flesta (iaf de som räknas)!   Men så vill ni veta n...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok !


Ovido - Quiz & Flashcards